GELMİŞ GEÇMİŞ TÜM MÜZİSYENLER

Müzik Keyfi İLE SİZİNLE!

Oglumun Tabancasi
Oglumun Tabancasi

Beyaz gül kırmızı gül 
 
Alsana tay tay halası göstersin mi dayısı 
Oğlumun tabancası tak tak yapıyo amcası 
 
Gangnam style yoook ankara style 
 
Tırının tırının tırının tırının 
 
 
 
Soğuk bir kış günüydü evime güneş doğdu. 
Hemşireler seslendi namık beyyy   
Koç gibi oğlun oldu. 
Baba oldun dediler efelendim azıcık 
Beşiğinden bakıyo yumuş yumuş kuzucuk 
 
Alsana tay tay halası göstersin mi dayısı 
Oğlumun tabancası tak tak yapıyo amcası 
Amcaya bi tak yap oğlum. 
 
 

 
 
Anam pek çok seviyo babam hiç bırakmıyo 
Aynı dedesine benziyo hanimiş benim oğlum 
El öpmeyi öğrendi artık harçlık topluyo 
Az vereni dayısının jopuylanda jopluyo 
 
Alsana tay tay halası göstersin mi dayısı 
Oğlumun tabancası tak tak yapıyo amcası 
Amcaya bir de al yap oğlum. 
 
 
 
Karnesi pekiyle dolacak hersene taktir alacak 
Memlekete hayırlı, koç gibi evlat olacak 
Sünneti kurduracam davulu vurduracam 
Oğlumun mürvetini dünyaya duyurucam 
 
Alsana tay tay halası göstersin mi dayısı 
Oğlumun tabancası tak tak yapıyo amcası 
 
Baba oğlum baba, baba baba babab bab baba baba babaaa 
 
Al sana tay tay halası göstersin mi dayısı 
Oğlumun tabancası tak tak tak tak  .

Reklam Alanı

Sanatçıya Ait Diğer Gitar Akor ve Tabları
Sanatçıya Ait Diğer Bass Gitar Tabları

Reklam Alanı

Yazar Hakkında
avatar

Duygularımı şiirle anlatamam, çünkü şair değilim. Kendimi gölgeler ve ışıkla ifade edemem, çünkü ressam değilim. Düşüncelerimi hareketlerde açıklayamam, çünkü dansçı değilim. Ama bunların hepsini müzikle yapabilirim, çünkü ben bir müzisyenim. Mozart

Yorumlar
  • avatar
BİZİ SOSYAL MEDYADA PAYLAŞSANA  :)